HYVÄT LUKIJAT!

Järjestökentän taloudelliset näkymät ovat aiempaa epävarmemmat, mikä johtuu erityisesti Veikkauksen tuottojen pienenemisestä ja sen vaikutuksista järjestöjen saamiin avustuksiin. Tämä koskee myös Erilaisten oppijoiden liittoa, jossa kuluvan vuoden aikana onkin pohdittu mahdollisuuksia erilaisten, aiempaa kustannustehokkaampien toimintatapojen löytämiseen.

Pohdintojen seurauksena Erilaisten oppijoiden liitossa on suunniteltu, että vuodesta 2021 lähtien LukSitko tuotetaan ainoastaan verkkolehtenä.

Tiedämme, että osa lehden lukijoista ei kuitenkaan halua tai voi lukea lehteä verkossa. Sen takia kartoitamme nyt – ja tekemällä kyselyn alkuvuodesta – kuinka moni LukSitkon lukijoista toivoisi saavansa lehden jatkossakin kotiin postitettuna.

Mikäli siis toivoisit, että sinulle postitettaisiin LukSitko jatkossakin printtinä, ilmoita siitä meille jollakin seuraavista tavoista:

• sähköpostitse: info@eoliitto.fi
  • puhelimitse: 050 5693103 (kansalaistoiminnan päällikkö Jenny Eräsaari)
  • postitse: Erilaisten oppijoiden liitto, Vuorikatu 16 A 1, 00100 Helsinki

Toivomme, että LukSitko löytää lukijansa myös verkkolehtenä. Käy tutustumassa: https://luksitkolehti.eoliitto.fi/

Lukuiloa tämän lehden parissa ja onnellista joulun aikaa!